Podzimní edice festivalu RestaurantWeek® poběží od 14.10. do 16.11.2025. Festivalu se zúčastní přes 100 výjimečných restaurací ze čtyř největších měst v Česku.
RestaurantWeek® vám ukáže, že každý může být foodie. I ten, kdo neví, co je amuse bouche, proč jsou foie gras tak luxusní a jak má chutnat chobotnice. RestaurantWeek® bude nejen průvodcem a zárukou kvality, ale také objevitelem nových podniků i v regionech. U stolu se tak potkáme nejen v Praze, ale také v Brně, Ostravě nebo Plzni.
To nejhlavnější zůstává! To, co si zákazníci oblíbili možná nejvíc, a to je poměr cena/výkon, který je při objednávkách jednoznačně výhodný. Princip je stejný jako vždy: speciální menu, které restauratéři k této akci připraví, bude mít dvě cenové kategorie, jedna za 790 korun na osobu, druhá za 490. Všechny restaurace budou připravovat to nejlepší, co jejich kuchyně nabízí, tak aby si návštěvníci užili nezapomenutelný gastronomický zážitek.
Do restaurací chce festival přivítat i ty, kdo mají pocit, že polovinu jídelního lístku bez google nepřečtou, že se v luxusních menu nevyznají a nevědí, jak chutná lanýž. RestaurantWeek® má být nejen průvodcem, ale i zárukou kvality a také objevitelem nových podniků i v regionech. Tým RestaurantWeek® si pro hosty připravil rozšířenou Abecedu správného foodie, kterou komunikuje na svých sociálních sítích.
RestaurantWeek® bývá po celé Evropě už od roku 1992. Každoročně ho pořádají v New Yorku, Chicagu, Londýně a dalších evropských městech.
Heslem podzimního festivalu zůstává oblíbené: BUĎ FOODIE!.
Zjistěte vše o podzimním festivalu RestaurantWeek 2025, který se koná od 14.10. do 16.11. s účastí přes 100 top restaurací ve velkých městech Česka.
Podzimní edice festivalu RestaurantWeek 2025 se koná od 14.10. do 16.11.2025.
Festivalu se zúčastní přes 100 výjimečných restaurací.
Festival se koná ve čtyřech největších městech v Česku, v Praze, Brně, Ostravě a Plzni.
Speciální menu má dvě cenové kategorie, jedna za 790 korun na osobu a druhá za 490 korun.
Je to soubor informací a tipů o gastronomii, které tým RestaurantWeek komunikuje na svých sociálních sítích.
Festival RestaurantWeek byl poprvé zorganizován v roce 1992.
Heslem podzimního festivalu je 'BUĎ FOODIE!'.
Zákazníci nejvíce cení poměr cena/výkon, který je při objednávkách jednoznačně výhodný.
Restaurace připravují speciální menu, které nabízí to nejlepší z jejich kuchyně.
Festival je určen pro všechny, od znalce až po ty, kteří se neorientují v luxusních menu.
Otázky i odpovědi jsou strojově generované a neprošly redakční úpravou.