„Konec prázdnin neznamená konec cestování v tuzemsku. Loni v tuto dobu plánovala podzimní dovolenou ještě třetina Čechů. To vnímáme jako dobrou příležitost upozornit veřejnost na celoročně přístupné památky nebo místa, která je možné navštívit i mimo hlavní sezonu,“ říká generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.
Televizní kampaň by měla české turisty motivovat k dalším cestám a výletům po Česku, a podpořit tak dosavadní pozitivní výsledky domácího cestovního ruchu. Od ledna do června 2011 se v tuzemských hotelech, penzionech či kempech podle statistik ČSÚ ubytovalo 2,7 milionu Čechů – to je o 6,3 % více než v roce předchozím. Výsledky za hlavní turistickou sezonu (červenec-září) budou známy počátkem listopadu.
O novém TV spotu: V novém spotu hrají hlavní roli přírodní a kulturní památky vhodné k návštěvě téměř kdykoli během roku. Záběry se natáčely o letošních prázdninách na pěti turisticky atraktivních lokacích: na Mumlavských vodopádech v Krkonoších, u zámku Lednice, na Broumovských stěnách, v Mariánských Lázních a u zámku Červená Lhota. Různé části země přitom spojuje metafora Česka jako domova, blízkosti dobře známých, a přesto pro mnohé dosud neobjevených míst v našem okolí. Tento koncept reaguje i na výsledky šetření agentury CzechTourism z roku 2010. Podle něj si lidé ve spotu na tuzemskou dovolenou přáli vidět záběry kombinující dobře známé atraktivity s méně proslulými, ale zajímavými místy.
O kampani Dovolená v Česku – to letí!: První vlna kampaně probíhala od dubna do července 2011 a zahrnovala propagaci na internetu, v tisku a outdooru. Druhá vlna kampaně se objeví od září do listopadu 2011 na všech celoplošných stanicích. Po ukončení televizní kampaně proběhne šetření, které bude zjišťovat také to, jak propagace ovlivnila motivaci lidí k podnikání výletů a dovolených v tuzemsku. Náklady na TV kampaň ve výši 9 mil. Kč jsou hrazeny Evropským fondem pro regionální rozvoj a státním rozpočtem.
Nový spot zde:
https://www.youtube.com/watch?v=os4k8_M0b74