Vysokoškoláci, kteří
mají chuť ukázat, co v nich je, a nebojí se ani tak velkého sousta jako je
zámek Kácov, se mohou se svými návrhy přihlašovat na stránkách soutěže
Aby se zámek Kácov neskácel. Soutěž je určena především pro studenty oboru marketing cestovního ruchu a souvisejících oborů, ale zapojit se můžou všichni kreativní vysokoškoláci.
Soutěžit budou
tříčlenné týmy, které v první fázi vypracují vyřazovací úkol. Z nich
bude vybráno pět finalistů. Ti pak při dvoudenním
soustředění v Kácově vytvoří originální turistický produkt a odprezentují ho před porotou a novináři.
První tři týmy, které se do soutěže zaregistrují, získají
vodácký výlet od
společnosti Bisport a všichni registrovaní dostanou
lístek na koncert kapely Cuprum, který se bude konat 21. listopadu v kácovské sokolovně. O finalistech rozhodne odborná porota. Tyto týmy pak během pobytu v Kácově budou sbírat
potřebná data a materiály pro své projekty. S nimi jim budou pomáhat odborní konzultanti Šárka Tittelbachová, Anna Dufková a Petr Podlešák. Finálové týmy se budou současně
prezentovat na facebookových stránkách projektu, kde bude možné jejich
nápady "lajkovat". Návrh s nejvyšším počtem příznivců pomůže svým autorům k
titulu Tým sympatie.