Pravidelný víkendový provoz historickými vlaky po zubrnické železnici. Základním vozidlem je motorový vůz řady 801 (M 131.1) Hurvínek.
Od konce března do konce října jsou každou sobotu, neděli a státní svátek v provozu historické motorové vlaky na trase Ústí n. L. Střekov – Velké Březno – Zubrnice. Denně vyjedou čtyři páry vlaků. Ve stanici Ústí n.L. Střekov se čeká na přípojné vlaky od Lysé, Štětí a Litoměřic maximálně 15 minut. Vlaky jsou vedeny přednostně historickým motorovým vozem řady M131.1 z roku 1951.
Vlaky turistické linky jezdí po celou turistickou sezónu vždy v sobotu, neděli a ve státem uznané svátky. Spoje vyjíždí ze Střekova vždy v 10:10, 12:10, 14:10 a 16:10. Ze Zubrnic pak v 11:00, 13:00, 15:00 a 17:00 hodin.
Z historie lokálky
Zubrnický motoráček jezdí jako turistická
výletní linka T3 systému Dopravy Ústeckého kraje. Trať z
Velkého Března do
Zubrnic a dále do Verneřic byla uvedena
do provozu 18. srpna 1890, od 11. září
1890 byla prodloužena do
Úštěka. Provoz zajišťovala Rakouská severozápadní dráha. Pravidelný provoz byl ukončen 27. května 1978 a část trati mezi Verneřicemi a Úštěkem byla odstraněna. V roce 1993 se podařilo jednorázově uspořádat několik jízd zvláštních vlaků z Velkého Března do Zubrnic.
Obnovení nepravidelného provozu tzv. „
Zubrnického motoráčku“ však bylo oficiálně zahájeno až 27. října 2010. Na trase platí tarif a jízdenky DÚK, včetně jednodenních síťových jízdenek a jízdenek Labe-Elbe, konkrétní cenu jízdného si můžete spočítat na tarifním počítadle na dopravauk.cz.
Projížďka historickým motorovým vlakem Zubrnickou železnicí, z Ústí nad Labem do Velkého Března a Zubrnic. V provozu každý víkend a svátek.
Základním vozidlem je motorový vůz řady 801 (M 131.1) Hurvínek.
Historické motorové vlaky jsou v provozu každou sobotu, neděli a státní svátek od konce března do konce října.
Denně vyjíždí čtyři páry vlaků.
Ve stanici Ústí nad Labem Střekov se čeká na přípojné vlaky maximálně 15 minut.
Historický motorový vůz řady M131.1 je z roku 1951.
Trať byla uvedena do provozu 18. srpna 1890.
Pravidelný provoz byl ukončen 27. května 1978.
Obnovený nepravidelný provoz byl zahájen 27. října 2010.
Na trase platí tarif a jízdenky DÚK, včetně jednodenních síťových jízdenek a jízdenek Labe-Elbe.
Cenu jízdného si lze spočítat na tarifním počítadle na webu dopravauk.cz.