Vyhlídková jízda Prahou za zvuku legendárního motoru k6s310dr lokomotivy “Bardotka”. Průjezd odstavným nádražím Praha jih a tratěmi, kde běžně osobní vlaky nejezdí.
Spanilá jízda motorového rychlíku pod vedením legendární lokomotivy T478.1 známé jako “Bardotka” nebo také “Zamračená”. Vyrážíme ze Smíchovského nádraží a postupně
projedeme všechny železniční tunely a významné mosty. Jedinečná jízda po rekonstrukcí
mostu Inteligence (Branický most) a
průjezdy nákladními spojkami, kde běžné osobní vlaky nejezdí.
Projedeme také odstavné nádraží Praha jih – veřejnosti skryté srdce pražské železnice. Na hlavním nádraží, kde všechny vlaky zastavují, my budeme mít na průjezd.
Na této jízdě nesmíte chybět. Odjíždíme ze Smíchovského nádraží – vlak bude zobrazen na informačních tabulích a vyhlášen staničním rozhlasem. Okružní vyhlídková jízda Prahou, bez možnosti nástupu v nácestných stanicích.
Průjezdy železničními tunely:
- Chuchelský tunel
- Malešický tunel
- Tunel pod Bílou skálou
- Vítkovský tunel
- Vinohradský tunel
Průjezdy tratí bez pravidelné osobní dopravy:
- Praha-Krč – Praha-Zahradní Město – Praha-Malešice,
- Praha-Libeň – Praha-Vysočany,
- Praha Masarykovo nádraží-Hrabovka – Praha Masarykovo nádraží-viadukt,
- Praha-Vršovice – Praha jih – Praha jih odjezd – Praha-Eden,
- Praha-Vršovice – výhybna Praha-Vyšehrad.
Objavte kouzlo Prahy s vyhlídkovou jízdou vlakem v roce 2025, vedeným lokomotivou Bardotka přes historické tunely a mosty.
Zážitková jízda se koná v roce 2025.
Vyhlídkovou jízdu povede legendární lokomotiva T478.1, známá jako Bardotka.
Vyhlídkový vlak vyráží ze Smíchovského nádraží.
Vlak projede všechny železniční tunely a významné mosty v Praze, včetně rekonstruovaného mostu Inteligence (Branický most).
Ne, jízda je okružní a není možné nastoupit v nácestných stanicích.
Ano, odstavné nádraží Praha jih je skryté srdce pražské železnice, obvykle nepřístupné veřejnosti.
Vlak projede Chuchelským tunelem, Malešickým tunelem, tunelem pod Bílou skálou, Vítkovským tunelem a Vinohradským tunelem.
Tyto průjezdy nabízejí unikátní pohledy na méně známé části železniční infrastruktury Prahy.
Otázky i odpovědi jsou strojově generované a neprošly redakční úpravou.