Přestože zlínská historie sahá až do 14. století, dá se o něm říct, že je to mladé město. Moderní urbanismus a architektura, nové gastronomické koncepty, motorsport i kultura, film, design a umění sem každoročně přiláká desítky tisíc turistů z Česka i zahraničí. Letos i mladé cestovatele.
Přestože zlínská historie sahá až do 14. století, dá se o něm říct, že je to mladé město. Moderní urbanismus a architektura, nové gastronomické koncepty, motorsport i kultura, film, design a umění sem každoročně přiláká desítky tisíc turistů z Česka i zahraničí. Destinační společnost Zlínsko a Luhačovicko letos mimo jiné zacílila na instagramovou generaci. Pomocí nové kampaně Swipe Zlín láká ke strávení prodlouženého víkendu nebo dovolené ve Zlíně. Území, které má Zlínsko a Luhačovicko v rámci cestovní ruchu na starost, je velmi rozmanité. Sahá od Uherského Brodu přes Luhačovice, Valašské Klobucko a Vizovice až do Zlína a Otrokovic.Přestože cestování po pandemii pomalu ožívá, stráví velká většina Čechů dovolenou na domácí půdě. Toho chce využít i kampaň Swipe Zlín, kterou pro Zlínsko a Luhačovicko připravila brněnská agentura Aetna. Zkušenosti v cestovním ruchu marketingoví stratégové z Aetny nasbírali třeba v kampani #BrnoTrueStory, která ukazovala opravdový život Brňáků a místa, kde můžete zažít Brno opravdu autenticky.
Kampaň odstartovala v polovině června spuštěním webu, na kterém si cestovatelé mohou sami sestavit „itinerář“ svého výletu. Teaserem pro cestu do Zlína je také série videí, na kterých se mladý pár pomocí
swipe (pohyb prstu zprava doleva po displeji telefonu) dostane z Důlní oblasti Vítkovic, olomouckého náměstí z nábřeží Vltavy do Zlína. Pohyb
swipe nebo
swajpování jsou tak leitmotivem celé kampaně, která poběží až do konce léta.
V kampani je zahrnuta především fenomenální zlínská architektura, téma filmu nebo tak zvané zašívárny, odkud je skvělý výhled na město, a které v běžných průvodcích nenajdete. Zahrnuje také ale Bílé Karpaty nebo Luhačovice, které mají mladým cestovatelům co nabídnout. Nabídku pro střední a starší generace pak letos pokryje série videí Autentické Zlínsko a Luhačovicko, která se vydá za vlachovskými bylinkáři nebo s výletníky do krásné přírody Bílých Karpat.
Swipe Zlín láká mladé cestovatele prozkoumat bohatou architekturu, kulturu a přírodu Zlínska a Luhačovicka přes digitální kampaň.
Historie města Zlín sahá až do 14. století.
Moderní urbanismus a architektura, nové gastronomické koncepty, motorsport i kulturní, filmové a umělecké akce přitahují turisty do Zlína.
S působností destinací Zlínsko a Luhačovicko jsou Uherský Brod, Luhačovice, Valašské Kloboucko, Vizovice, Zlín a Otrokovice.
Kampaň Swipe Zlín vyzývá k prožití prodlouženého víkendu nebo celé dovolené v Zlíně s důrazem na mladé cestovatele.
V kampani je důraz na digitální prvky jako swipe na mobilních telefonech a osobní itineráře skrze online platformu.
Kampaň zahrnuje videa s průvodcem po zlínské architektuře a skrytých místa s výhledy na město a příspěvky lačnící na historii a přírodu regionu.
Účastníci mohou navštívit webovou stránku kampaně a sestavit si vlastní itinerář pro cestu po Zlíně.
Region nabízí moderní urbanismus, architekturu, gastronomii, motorsport a kulturní akce spolu s přírodními krásami jako jsou Bílé Karpaty.
Otázky i odpovědi jsou strojově generované a neprošly redakční úpravou.