Již tradiční kampaň
Zoo Praha Adoptuj mě, jejímž cílem je nabídnout návštěvníkům netradiční dárek a přispět na chov zvířat, přináší v letošním roce velkou novinku – adoptivním rodičům nabízí možnost zúčastnit se soutěže o exkluzivní výhru.
Každý, kdo od 1. listopadu do 31. prosince 2013 adoptuje jakékoli zvíře z pražské zoo, se může
zúčastnit jedinečné soutěže o zájezd do Keni. Zájezd pořádá cestovní kancelář ČEDOK v lednu či únoru 2014 a je určen pro dvě osoby.
Z billboardů a citylightů na sebe letos poutají pozornost výjimečné či bizarní zvířecí druhy –
bičovec pestrý, chápan středoamerický, lori balijský a zoborožec rýhozobý. Jsou to však jen zástupci
sto třiceti zvířecích sirotků, kteří ještě stále nemají své patrony.
Adopční kampaň je k vidění v ulicích Prahy v různých formách od roku 2003. V loňském roce se dočkala historicky nejlepšího výsledku. Od začátku listopadu 2012 do konce ledna 2013 se podařilo získat
rekordních 3 480 632 Kč. V letošním roce zoo sází opět na originální grafiku, která vychází z nového vizuálního stylu Zoo Praha.