Internetový portál Kudy z nudy dosud úspěšně funguje v české a anglické verzi, jeho návštěvnost se pohybuje kolem 400 tisíc aktivních uživatelů měsíčně. Jeho hlavním cílem je posílení propagace České republiky jako ideální turistické destinace. Cílovou skupinou nových stránek je téměř každý, kdo rád cestuje za hranice a rád poznává nová místa. Největší pozornost je však věnována rodinám s dětmi.
Nabídka nových jazykových verzí Kudy z nudy je zaměřena především na volnočasové aktivity, které lze provozovat po celý rok: od poznávací turistiky, přes relaxaci, sport a specializované produkty (tipy pro rodiny s dětmi, cykloturistiku, adrenalinové zážitky, lifestyle, kulturní dědictví a další). Kampaň bude podpořena tištěnými letáky v nákladu 500 tisíc kusů, které budou distribuovány v celostátních médiích v jednotlivých zemích. V Německu budou letáky vloženy ve čtyřech různých médiích (Nürnberger Nachrichten, Passauer Neue Presse, Sächsische Zeitung a Freie Presse), v Polsku ve třech médiích (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita a Wprost) a na Slovensku v jednom (Plus 7 dní).
Součástí kampaně je také soutěžní kvíz, který bude probíhat přímo na příslušných jazykových verzích Kudy z nudy. Vítězové ze všech zemí tak vyrazí na víkendové pobyty do hotelů roztroušených po celé České republice, které se staly partnery soutěže a věnovaly víkendové vouchery pro výherce. Celkem se do soutěže podařilo získat 82 víkendových voucherů.