V posledních týdnech
nouzového stavu se celá řada činností přesunula do
virtuálního světa. Zaměstnanci pracují z domova, porady a konference se odehrávají v on-line světě. Na tuto situaci zareagovala i destinační společnost Českobudějovicko-Hlubocko, která ve spolupráci s Jihočeskou centrálou cestovního ruchu spustila na sociální síti Facebook sérii živých vysílání nazvanou
Jihočeské vyhlídky online. Videa přenášená v reálném čase tak můžete sledovat na
Facebooku Jižní Čechy, kde je marketéři z Budějovicka plánují dopředu.
Celá řada lidí tráví v těchto dnech čas doma, ať už s dětmi, nebo v home office a ne každý má možnost vyrazit snadno do přírody. Proto se Jihočeši rozhodli, že jim oblíbené výhledy ze svého regionu zprostředkují alespoň virtuálně a skrze živé vysílání pošlou trochu pozitivní energie.
Plánovanou sérii odstartovalo středeční vysílání z
vyhlídky Baba u Purkarce a pokračuje v
pátek z Lipenska. Vysílá se
30 minut a je to takový
slow TV styl, jako kdybyste se v přírodě posadili a kochali se výhledem. Posílání pozitivní energie však není to nejdůležitější, co destinační management v tuto chvíli řeší. Jihočeská centrála cestovního ruchu i Českobudějovicko-Hlubocko z. s. pracují na přípravě mechanismů, které po skončení nouzového stavu opět nastartují cestovní ruch v jižních Čechách.