Výrobek vyvíjela rodinná firma čtyři roky, na začátku se zrodil nápad na
kapří paštiku v hlavě sestry Martina Plachého Markéty Kubálkové. Po menších experimentech, které sklízely úspěch, se sourozenci se svými partnery rozhodli pustit do výroby ve velkém. Koupili budovu opuštěné prodejny Jednota a přestavěli ji na výrobnu.
Produkt z
farmy Poříčí vyhrál také jinou významnou cenu –
Red Dot Design Award, která se uděluje v Kolíně nad Rýnem za produktový design. Obal navrhl designér Petr Novague.
Skvělá a bez kostí
Obecně je konzumováno jen málo sladkovodních ryb a to jen kvůli obavy z kostí nebo složitosti přípravy.
Na
farmě Poříčí se snažili tento zažitý názor pokořit. Po několika letech ladění receptury přišli s Kapří paštikou, která:
- je bez lepku a chemických přísad
- je plná vitamínů a antioxidantů
- obsahuje prospěšné omega3 mastné kyseliny
Cenou
Great Taste byla Kapří paštika oceněna byla ve své kategorii –
Rybí paštiky a terinky – spolu s dalšími 11 produkty z celého světa.